środa, 16 lipca 2014

Hi !
Nazywam się Natalia.Mam 16 lat,ale przecież wiek nie ma znaczenia.Od kilku miesięcy zaczęłam próbować swoich sił w modelingu.Było to moje marzenie od lat.Drugim marzeniem jest prowadzenia bloga.Myślę,że to odpowiedni czas,by zacząć spełniać marzenia.To mój pierwszy post , i nie ostatni. Na blogu będę zamieszczać zdjęcia ze stylizacjami,inspiracje,recenzje kosmetyków oraz wiele innych.W dzisiejszym poście kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji zdjęciowej wykonanej przez moją prywatną fotograf Julię J.











3 komentarze:

  1. piekne wlosy;)

    nattttt92.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładna i masz charakterystyczną urodę która świetnie nadałaby się do modelingu! :) więc życzę powodzenia... tak samo z prowadzeniem bloga, mam nadzieje że Ci się to spodoba. :) zdjęcia świetne i blog też zapowiada się super. Na pewno postaram się wpadać częściej. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    Buziaki
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Życzę sukcesów w modelingu. Ja też kiedyś o tym marzyłam,niestety jestem za mała.Jedyne co mi pozostaje to wiara w to, że kiedyś przeżyje profesjonalną sesje zdjęciową hehe:)
    jo-food.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń